Vårens första dag?

Fåglarna kvittrar och solen skiner, eller nja nästan i alla fall! Nu känns det som om våren har kommit och det är jag faktiskt väldigt glad över. Så himla skönt att komma direkt från vintern till våren och slippa all slask! Tror nästan att Conversen åker på imorgon, första dagen på året då man kan ha Converse är alltid speciell...
 
Idag har varit en riktigt bra dag, på första lektionen som var svenska satt jag bara och lyssnade på redovisningar (för att jag inte var färdig med min egen...) och lektionen efter var bara introduktion för vårt projektarbete som vi ska ha i tre kurser. Det bästa med allt var att vi slutade halv ett viket gjorde att jag kom hem till klockan ett! Har nog aldrig kommit hem så tidigt från en dag i skolan. Kan säga att det var riktigt skön första dag efter lovet. Nej, nu tänkte jag kolla på ett avsnitt av One Tree Hill som har blivit den nya serien jag börjar kolla på efter Gossip Girl. Sen ska jag ta och skriva färdig den där svenska redovisningen!
 
Dagens låt:
Vårens första dag - Laleh

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: