12 januari

Måndag imorgon och tillbaka till skolan. Ska faktiskt bli härligt på något sätt! Tror säkert att jag kommer få ångra senare i veckan att jag sagt det… Fysikprov på fredag och jag hoppas att det ska gå bra! De tre första dagarna i skolan gick bra, men jag var fruktansvärt trött när fredagskvällen väl kom. Hoppas jag klarar denna vecka lite bättre!

 

Till min stora glädje har snön kommit! Sa i veckan att jag tyckte det var försent att snön skulle komma nu, men att vakna upp till ett vitt land när man drar upp rullgardinen är så härligt. Mamma och jag gick en promenad nu på kvällen i den isande kylan medan snöflingorna virvlade ner. Jag har annars haft en väldigt lugn och skön helg, pluggat till viss del men även slappat väldigt mycket. I lördags började simhoppet igen och vi har startat en helt ny nybörjargrupp som jag är ledare för, tillsammans med Jame från min klass! Det gick riktigt bra och var superkul.

Nej, men nu borde jag gå och lägga mig, är inte riktigt van vid att gå upp tidigt...

 

 


Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: