2014

Bästa bilden från nyårsfyrverkerierna, blev riktigt nöjd!
 
Man brukar ju säga nytt år, nya tag men för mig är det nytt år, nytt på bloggen! Som ni kan se har jag gjort små uppdateringar här och var på designen, inte mycket men ändå lagom (klicka F5 om ni inte kan se det). Hoppas ni njuter av de lilla fina som jag gör!

Idag ska jag iväg på en sak med simningen och simhoppet. Nu till denna termin ska jag bara vara tränare i simhoppet men jag ska prata på en liten "utbildning" om hur det är att bli tränare för två sporter som jag aldrig tränat själv! Efter det ska jag plugga. Det är svårt att ge sig själv en spark i baken och komma igång men en del har det blivit gjort de senaste dagarna! Nej, nu måste jag äta frukost, godmorning!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: