Back to reality

Jag är helt slut. Så himla trött efter den första dagen i skolan år 2014! När jag vaknade imorse var jag inte pigg för fem öre, men jag var ändå glad över att komma tillbaka till skolan. Dagen rullade på ganska bra, trots min trötthet blev dagen ändå bra och det var kul att se alla klasskompisar igen! Imorgon kör vi igen. På fredag är terminens första prov, matte, och nästa vecka slutprov i fysik. Fatta, jag kommer inte läsa någon mera fysik i gymnasiet sen! Vilken känsla.
 
Det är svårt att förstå att det inte är ett år kvar längre tills jag förhoppningsvis åker till USA, det är ett halvår. Tiden rusar fram. Samtidigt som jag är nervös och rädd ser jag fram emot det så himla mycket! Undrar hur lång tid det kommer ta innan jag får min placering.
 
Detta var jag imorse när alarmet ringde...
 
 
 
Postat av: ida foto. ♛

åh modig!! så bra film haha, alla disney filmer in my heart asså :'DDDDD

Svar: Haha jag vet! :D Modig är nog bästa filmen efter Trassel!
Amanda Pettersson

2014-01-16 | 18:04:50
URL: http://prinsesc.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: