Good morning!

God morgon bloggläsare! Skulle egentligen börja skolan nu kl. 10, men lektionen har blivit flyttad till valfri plats vilket betyder att man såklart stannar hemma istället för att åka till skolan och jobba. Börjar nu istället 12.35 och har endast en lektion idag. Inte värd skoldag om du frågar mig, då vår tredje lektion som är idrott också är inställd idag... Nu på morgonen har jag slöat vid frukostbordet. Min frukost bestod inte direkt av godsakerna på bilden ovan, men jag önskar!
 
Ska sätta mig och skriva på en inlämning då vi "skapat" våra egna gallerior. Har total brist på inspiration och fantasi. Men några idéer ska jag väl lyckas komma på!
 
Dagens låt: Compliment your soul - Dan Croll

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: