I like the sweet life and the silence

Är så himla trött denna fredag, och det är inte så konstigt eftersom vi hade fysikslutprov idag. Usch. Provet kändes svårt och det var inte kul. Gick en timme innan provtiden var slut och provtiden var fyra timmar! Efter skolan valde jag att åka hem, kunde stanna kvar på kemin men jag kände att hjärnan var så där lagom slut. Jag hoppas verkligen att provet ska ha gått bra för det betyder att jag under min gymnasietid slipper läsa mer fysik! Ni anar inte hur härligt det låter i mina öron. Efter att jag kommit hem har jag inte gjort så mycket, slappat för det mesta, kollat ikapp Revenge och varit på terminens första sånglektion!
 
Igår fick vi även välja vem av italienarna som skulle bo hemma hos var och en av oss under Italien vecka som är snart! Tycker verkligen det är super tråkigt att veta att jag förmodligen inte får följa med till Italien men det ska bli kul i alla fall! I gruppen från Italien med teknikelever är det 18 killar och 2 tjejer. Hemma hos mig ska det bo en kille vid namn Enrico som är lika gammal som mig! De flesta var ett år yngre. Ser fram emot det väldigt mycket!
 
 
Som ni ser har jag upptaderat designen lite då jag varit sugen på det ett tag.
Dagens låt: You're the Strom - The Cardigans.

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: