Movie mania

 
Som ni redan vet, för jag har ju skrivit om det förut, så ska världens bästa bok The fault in our stars bli till film!
Imorse när jag vaknade hade en teaser tralier på ynka 12 sekunder släppts och nu på kvällen släpptes hela trailerna. Och mitt hjärta tog ett litet skutt när jag såg den och ögonen fylldes av tårar. Jag har aldrig blivit lika rörd av en bok förut och jag ser så himla mycket fram emot att få se den på film! Nu ska jag frossa i alla härliga quotes, bilder och annat på twitter och tumblr bland alla andra som är lika galna som jag när det kommer till den här filmen!
Postat av: therese

<3 herregud... trailern läcktes i typ förrgår, o då satan som jag grät. och nu fick jag se den i bra kvalité. så bra!!

vad heter du på tumblr? har du lyckats förstå nu? kommer ihåg att du tyckte det var så konstigt i början att du la ner det, men jag vill gärna följa dig om jag får det nu :D

2014-01-29 | 20:15:53
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: