My head is in the stars

 1. Fin vy över Eskilstunaån 2. Min supergoda lunch med mamma!
 
Den här dagen kan inte bli bättre. Faktum är att jag haft en fantastiskt bra vecka! Jag vaknade upp vid halv elva idag, käkade frukost och insåg att vädret var perfekt för att ut och fota. Så med pyjamasen på gick jag ut med kameran och fotade den fina, vita, gnistrande snön. Mamma kom hem till lunch och vi åkte ner på stan och åt på ett super mysigt café innan jag åkte till skolan för dagens enda obligatoriska lektion -matte. Och bra gick det att jobba också! Efter det stod Italien möte på agendan och vi fick reda på hur veckan kommer se ut när de kommer hit.
 
Right now sitter jag framför datorn och dricker mitt nya favorit te. Vi fick vår beställning från Body Shop idag med massor av trevliga saker! Snart ska jag dyka ner i min Gossip girl bubbla, sista säsongen! Som sagt kan denna dag inte bli mycket bättre än vad den redan är.

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: