New in

Fick denna bok i julklapp, grymt bra! Sara Kadefors må vara en av Sveriges bästa ungdomsförfattare. Är bara 5 kapitel in i boken och jag älskar den redan! LÄS DEN!
 
 Köpte mig själv denna härliga body butter från Body Shop på mellandagsrean...
 
 Även en julklapp, värmeskydd för håret
 
 Fick lite underkläder i julklapp från Victoria's Secret!
 
 BÄSTA julklappen, helt klart! Fick dessa snygga härliga Urbanistas men bästa ljudet i ett paket under granen!
 
Idag har det inte hänt mycket. Försöker ta vara på tiden som är kvar på lovet genom att plugga, men även ta det lugnt. Imorgon kommer vi förhoppningsvis åka till Erikslund! En sak jag inte berättat är att jag gått och köpt ny kamera, en Sony a58 och oj vad jag älskar den! Så många möjligheter och mycket att lära sig, men det är kul! Dessa bilder är självklart fotograferade med den nya kameran.
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: