Take me to the bright world

Onsdag. Mitt i veckan, dagarna flyger förbi och skolan fortsätter som vanligt. Det går bra nu, vilket är skönt. Väntar fortfarande på resultatet från fysikprovet men jag försöker att inte tänka på det. Vill ju verkligen veta hur det har gått! På tal om fysiken så är det så himla skönt att få sluta tidigare på onsdagar och få sovmorgon på fredagar. Speciellt när man vet att sina kompisar sitter i skolan och får ha fysik ;)
 
Imorgon kommer bli en superhärlig dag då jag börjar kl. 13! Ingen matte och psykologi (som vi börjat med den här terminen). Vi har så kallad "arbetslagsdag" och har då en mattelektion vi måste infinna oss på och sen får vi gå runt i skolan till olika lärare och plugga det vi behöver! Har Italien möte imorgon. Är så kul att vi har börjat få kontakt med de italienare som ska bo hos oss. De kommer ju faktiskt om bara två veckor...
 
Är så himla glad för att det inte är svart som natten nu längre när jag slutar skolan om dagarna. Så himla härligt att se en blå himmel!

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: