Page 31 of 365

JA! Äntligen är fredagen här, som jag har längtat! I måndags hade jag på känn att veckan skulle gå snabbt, men nej. När onsdagen kom längtade jag så mycket efter helg och det kändes som en evighet bort! Tänk hur fruktansvärt glad man kan bli på grund av vilken dag det är... I helgen väntas plugg och simhopp som vanligt. Imorgon följer Kristoffer med hem till mig efter simhoppet, det ska bli kul! Filmkväll står på schemat.
 
På måndag kommer italienarna! Är så spänd, tror det kommer bli en riktigt rolig vecka. Nu: fredagsfika med semlor!
 
Fredagens playlist:
Wild - Erik Rapp
R U Mine? - Arctic Monkeys
You've got the love - Florence + The Machine
Make me wanna die - The Pretty Reckless
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: