Knäpper mina fingrar

Idag märktes det på riktigt att det var vår. Solsken, fågelkvitter och glada människor på promenad. Det är precis det här vi väntat på hela den tunga, gråa, vintern. Den blåa himlen, att kunna gå ut och sätta sig i solen och att se allt komma till liv igen. Jag har ingen direkt favorit årstid men när våren kommer kan man inte låta bli att le lite grann. Snart väntas härliga april och maj med mer solsken och glada skratt.
 
Igår var precis en lika slö dag som det varit idag. Det är så skönt att känna sig ledig på helgen och inte känna en stor stress av skolan. Jag tog en rejäl sovmorgon igår, lunchade med Mathilde på stan och var hemma hos Kristoffer på kvällen och såg på Mello. Vann rätt låt? Jag vet inte, och för första gången brydde jag mig inte riktigt. Hejade lite mer på Ace Wilder men Sanna var väldigt duktig hon också! Tror hon kan komma mer i topp i Eurovision.
 
Nu väntas en ny, härlig vecka, trots lite prov och annat! Hoppas ni får en bra vecka ❤
 
Dagens låt:
Knäpper mina fingrar - Linda Pira feat. Stor
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: