March 3rd

Jag börjar bli lite bortskämd när det kommer till att sluta tidigt på dagarna. Är så van att sluta vid halv fem, men denna termin slutar jag betydligt tidigare på dagarna, så skönt! Idag hade jag två lektioner, om man nu kan säga det. Vi hade svenska skrivning som jag blev ganska nöjd med och sedan muntliga redovisningen i matte nationella! Det gick också bra.
 
I helgen var vi iväg på simhoppstävling i Stockholm. Vi hade fyra tävlande från klubben och det var vår första riktiga simhoppstävling. Jag var endast med på söndagen, skönt de eftersom jag var tvungen att gå upp 04:30 på morgonen. Det var häftigt att se de andra tävlande, tio åriga tjejer som gjorde handstående från 7-meter! Simhopp är verkligen en cool sport!

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: