News...

Hej! Kul att se att folk tittar in på min blogg trots att jag är väldigt dålig på att blogga. Och jag har faktiskt en nyhet: har flyttat min blogg till en annan bloggportal! Blev så himla less på blogg.se då jag satt och höll på med en ny design och kände mig inte alls sugen på att fortsätta, trots att jag vet att jag egentligen vill. Så för att skapa lite ny blogglust har jag flyttat min blogg! Ni hittar mig numera på ↓
http://www.nattstad.se/dreamsofamanda
 
Nu tackar jag och bockar för tiden här på blogg.se, det har varit några roliga år! Tack till er som läst denna blogg och hoppas ni fortsätter läsa om min vardag och mitt blivande äventyr i USA på den nya bloggen!
 
Klicka på länken eller på bilden för att komma till min nya blogg!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: